Bloemetjes van stof en draad




Verder dan de foto in deze post te plakken kom ik steeds maar niet. Ik word afgeleid door de mooie bloesemtakken in de grote vaas achter mijn computer (dus recht voor mijn neus nu), de gezellige bos ranonkels ernaast, het zonnetje wat naar binnen schijnt en de boel opvrolijkt en de vogeltjes die buiten druk in de weer zijn met, tja, alles wat vogeltjes in de lente doen :-)

Vandaag even niet in de tuin werken. Gisteren hebben we kamperfoelie en clematis geplant. De plantjes zijn nu nog klein, maar straks gaan ze hopelijk mooi de schutting vullen. Dat klinkt allemaal heel aardig, maar eerlijk gezegd heb ik geen flauw benul wat ik aan het doen ben, haha! Nou ja, gat graven, plant erin, gat weer dicht, dat lukt nog wel. Maar of de grond wel goed is, of de plant op de goede plek staat, enzovoort... geen idee. Ik lees er wel over en denk dan oh ja, maar als ik even later in de tuin sta, dan lijkt het ineens allemaal niet zo oh ja meer. Ach, we komen er wel uit.

Bloemetjes van stof en draad maken gaat me toch een stuk makkelijker af :-)

Ik denk dat ik nog maar een paar bloemetjes ga haken, want die combineren zo leuk met de stoffen rozetjes vind ik. Deze foto is alweer van een tijdje geleden en heb ik ook op een ander blog gedeeld. (Het donkerdere stofje komt van de kringloop en ook de bovenste twee knoopjes.) Tijd om nieuwe te maken!

Komende dagen zou het zonnetje zich weer wat vaker moeten laten zien, volgens de weerberichten. Geniet ervan, zou ik zeggen!

xx Wen


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen